לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירות לאחר שריפה

ניקיון דירות לאחר שריפה – לקום מתוך ההריסות

שריפה בדירה הינה אירוע קשה וטראומטי, המצריך שיקום מקיף וניקיון הדירה לאחר השריפה באופן מקצועי. שריפה עלולה לכלות זכרונות יקרים, חפצים אהובים, ולגרום נזק משמעותי לדירה. אז מה צריך לעשות במקרה של שריפה? בבחברת My Clean הכנו לכם טיפים מניסיוננו לטיפול בדירה לאחר שריפה באופן המקצועי והיעיל ביותר. ולא פחות חשוב- בזמן קצר, כדי לחזור במהרה לשגרת חיים בבית נעים ונקי ולשים את המאורע הבלתי נעים מאחור.

ניקיון דירה לאחר שריפה

מתי מתחילים בניקיון דירות לאחר שריפה?

כאשר מתרחשת שריפה, אנשי החירום המטפלים בכך הם הכבאים. הללו אמונים על כיבוי השריפה במקצועיות ולאחר ההשתלטות על הדליקה, הם יוכלו לאשר כי השריפה כובתה לחלוטין וכי ניתן להתחיל בשיקום הדירה ובניקיון הדירה לאחר השריפה.

ביטוח דירה

במידה וקיים ביטוח על הדירה, מומלץ לפנות לחברת הביטוח, ולהזמין שמאי שיעריך את שווי הנזק, ובמקביל יש לבדוק עם מהנדס בטיחות את תקינות המבנה ולפעול על פי ההנחיות המקצועיות בכל הקשור לשיקום הדירה ולניקיון הדירה לאחר השריפה.

אנחנו בחברת הניקיון My Clean, שמים את בטיחות הלקוחות במקום הראשון, במקרי שריפה אנו עובדים בצמוד להנחיות מהנדס בטיחות במטרה להעניק ללקוחותינו דירה מחודשת, נקיה ומעל הכל- בטוחה.

מה כולל ניקיון דירות לאחר שריפה?

אם יש משהו המאפיין ניקיון דירות לאחר שריפה זהו הפיח. הוא מקדם את פנינו בצבע שחור הצובע תקרה, קירות ורהיטים. לפיח יש צבע ולא פחות מכך, ריח אופייני. עבודות הניקיון המקצועיות שאנו מבצעים בבחברת My Clean, כוללות שיקום של קירות הדירה, לעיתים יש צורך במילוי סדקים וצביעה מחדש, אנו מתמחים בניקיון של הרהיטים, הכלים הסניטריים, חלונות, נברשות וגופי תאורה, מכשירי חשמל ועוד. הניקיון של הדירה לאחר שריפה מפיח משתנה בהתאם לכל סוג חומר ומשטח בדירה, ואנו משתמשים בחומרי ניקוי ייעודיים לכל משטח, ובשיטות עבודה ייעודיות במטרה לנקות ולחדש וזאת ללא פגיעה ברהיט, בחפץ או בקירות. בנוסף, אנו מתחמחים בשיטות ניקוי שגם יעלימו ויזואלית את שאריות הפיח וגם יעלימו את הריח החזק שלו.

חידוש ריצוף לאחר שריפה

במי קלין חשוב לנו שתחזרו לשגרת חיים בבית חדש ונוצץ. הרצפה מהווה חלק חשוב מהדירה ולכן, אנו אמונים על שיטות מקצועיות לשיקום הריצוף. במסגרת שירות ניקיון הדירה לאחר שריפה, לעיתים יש צורך בביצוע פוליש כדי להחזיר את הרצפה למצב טוב ולחדש את המראה שנפגע. בסוגים שונים של ריצוף יש צורך בסוגים שונים של  חידוש.

ניקיון דירה לאחר שריפה

ניקיון דירות לאחר שריפה – עבודה למקצוענים

כל מי שראה דירה שרופה, יודע שמדובר על חורבן והרס שאין שני לו. הקירות המפויחים, הרצפה שמלאה בשכבה שחורה של אפר ושאריות מן השריפה, סימני המים והקצף מתהליך הכיבוי ועוד. ללא ספק, עבודת ניקוי מאתגרת מאוד. במידה ואתם קוראים את המאמר הזה ככל הנראה פרצה שריפה בבית שלכם או של אחד המכרים שלכם, כדי לוודא שהדירה תשוקם בצורה הטובה ביותר, וכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. חשוב לקחת חברת ניקיון מקצועית שתדע להחזיר את הדירה למצב הכי טוב שיש, ולהפוך אותה מדיר חורבות למקום שאפשר לקרוא לו בית. אנחנו בחברת My Clean בעלי ניסיון של דירות רבות בהם ביצעו ניקיון דירות לאחר שריפה, ואנחנו מכירים את העבודה בצורה הטובה ביותר, עם החומרים הטובים ביותר, ואני מקצוע מיומנים ומקצועיים.

האם דירה חדשה יכולה להיפגע משריפה גם כן?

דירות חדשות בהחלט יכולות להיפגע משריפה גם כן, בין אם מדובר בשריפה בתוך הדירה עצמה ובין אם מדובר בשריפה מדירה סמוכה בבניין שעברה את הגבול לדירה שלכם חלילה. ניקיון דירות חדשות מתייחס בהחלט גם לניקיון הדירה החדשה מהשריפה, לרבות כל מה שכרוך מכך. דירה חדשה איננה מוגנת משריפות של דירות שכנות וגם לא בתוך הדירה עצמה שכן דליפת גז, השארת דוד דולק או אפילו סיר על הכיריים יותר ממה שצריך עשויים לגרום לדלקה ושריפה שיהיה קשה להשתלט עליה. בשאיפה שכל דיירי הבית יצאו בשלום כמובן, הרי שבכל הקשור לציוד, ריהוט, מכשירים שונים, הריצוף, הקירות והתקרה המצב עשוי להיות פחות נעים ולהצריך שירותי ניקיון מקיפים.

שירותי שיפוץ וצבע בנוסף לשירותי הניקיון – מי מספק?

לעתים רבות שירותי הניקיון לאחר שריפה לא יספיקו לכשעצמם. לעתים יהיה צורך להחליף ריצוף, לתקן ולצבוע את הקירות והתקרה ועוד. במקרים אלו ואחרים ייתכן ותצטרכו חברת ניקיון שתסייע לכם עם הזמנת איש מקצוע נוסף מטעמה בתחום השיפוץ. לא כל חברת ניקיון עשויה לספק זאת וגם אנו בחברת My Clean לא מספקים שירות זה אך ביצירת קשר עמנו נשמח לסייע לכם בכל צורך ולכוון אתכם לאנשי המקצוע המתאימים שיוכלו לעבוד במקביל אלינו על שיקום וניקיון הדירה.

טעויות נפוצות בניקיון בתים פרטיים לאחר שריפה:

בבואכם לנקות בתים פרטיים לאחר שריפה חשוב להימנע מכמה טעויות נפוצות:

  • הזמנת חברת ניקיון לא מתאימה – לא כל חברת ניקיון תספק שירותי ניקיון בתים פרטיים לאחר שריפה. יש חברות ניקיון המספקות רק שירותי ניקיון שותפים אבל לא שירותים מיוחדים לאחר שריפה הכוללים גם את שיקום וניקוי הרהיטים, המרצפות והקירות. 
  • ניקיון מחופף – אם חברת הניקיון תשלח אליכם עובדים שיחפפו במהלך הניקיון הרי שזה יהיה משמעותי ובולט יותר בניקיון אחרי שריפה מאשר בניקיון רגיל שוטף. 
  • היזהרו משימוש בחומרים מסוכנים – חברות ניקיון מסוימות שלא מדריכות את העובדים שלהם מספיק בנושא בטיחות או מאפשרים לעובדים שלהם  יד חופשית עם חומרי הניקוי עשויים לגרום לכך שאלה ישתמשו בחומרי ניקיון שעשויים להסב נזק לבריאות של דיירי הבית.

כמה עולה ניקיון דירה לאחר שריפה?

עלות ניקיון דירה לאחר שריפה עשוי להשתנות בין החברות השונות ונותני השירות. כמובן שאי אפשר להעריך אפילו טווח ריאלי כדי לא להטעות אתכם בנושא. רק לאחר אפיון הצרכים, גודל הדירה והנזק במקום והיקף העבודה הנדרש ניתן יהיה להעריך את מחיר העבודה.

מעוניינים בשירותי ניקיון דירות לאחר שריפה או בניקיון דירות לאחר שיפוץ? הגעתם למקום הנכון, חברת My Clean תבריק לכם את הבית! השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

איך מתבצע התהליך?

תהליך ניקיון דירה לאחר שריפה במה נתמקד
פינוי פסולת ורהיטים שנשרפו לאחר השריפה בדירה מצטברת הרבה פסולת ורהיטים שנשרפו. צוות ״my clean״ ידאג להוציא מהדירה את כל הפסולת והרהיטים השרופים, וכמובן לפנות אותם מהאזור.
ניקוי המים שנשאר בדירה מפעולות הכיבוי בעקבות כיבוי השריפה, ישארו בבית כמויות גדולות של מים. חברתינו תדאג להוציא את כל המים המלוכלכים מהדירה ולהשאיר אותה מבריקה.
ניקוי פיח לאחר שריפה מהרצפה על הרצפה ישארו כתמים גדולים של פיח אותו אנחנו ננקה בעזרת חומרי ניקיון מיוחדים וידידותיים.
ניקוי פיח לאחר שריפה מהקירות בעקבות השריפה, יצטברו בקירות הרבה פיח ולכלוך. אנחנו נדאג לנקות לכם את הקירות ביסודיות כך שלא ישארו כתמים ולא ישאר שום זכר לנזק.
ניקוי פיח לאחר שריפה מרהיטים ברהיטים בבית הצטברו בפיח ובאבק, דבר זה יכול להרוס לכם את הריהוט ולהגיע למצב שתזרקו את הריהוט לפח, לכן אנו בחברת ״my clean" נדאג להציל את הריהוט שלכם ולהחזיר אותו לקדמותו. 
ניקוי פיח לאחר שריפה לקרמיקה צבע הקרמיקה לאחר השריפה משתנה, צבעה הופך לצבע כהה והיא צוברת לכלוך רב. 

חברתינו תנקה ביסודיות את הקרמיקה שלכם ותחזיר אותה לקדמותה. 

ניקוי שטיחים בעקבות כיבוי השריפה, השטיחים יצברו כמויות גדולות של לכלוך, מים וריח. כדי לנקות את השטיחים כמו שצריך ולהוציא מהם את כל הלכלוך והמים השחורים, חברתינו תגיע עם צוות וציוד מקצועי ביותר והשטיחים שלכם יהפכו להיות כמו חדשים. 
ניקוי חלונות ומסילות אנו נפרק את החלונות ונדאג לניקיון יסודי שלהם. את המסילות נשטוף בעזרת צינור מים ונבריק אותם בכדי להחזיר את המצב לקדמותו, כולל ניקוי התריסים והרשתות. 
פוליש וחידוש רצפה אנו נבצע פוליש ע״י מומחים בתחום עם הציוד החדיש והמתקדם ביותר. אנו נדאג למראה חדיש ומבריק של המרצפות שלכם בתוך זמן קצר. 
צביעת קירות הבית חברת ״my clean״ תדאג לצבוע את קירות הבית ולחדש את האווירה של הבית, לאווירה נקייה יותר, חדישה יותר וחמימה יותר.

שאלות ותשובות ניקיון דירה לאחר שריפה

שירות הנקיון במקרה כזה כולל נקיון יסודי של כל חלקי הבית וגם מוצרי החשמל, החלונות והרהיטים השונים, במידה וגם הם נפגעו. כמו כן, צביעת הקירות ומילוי סדקים שנוצרים ממקרים כאלה.

בוודאי. החומרים שאנו משתמשים בהם מתאימים לסוג הנזק שאנחנו באים לתקן וגם בהתאם לסוג המשטח אותו אנחנו משחזרים ומשפצים.

כן. רצפה יפה ונקייה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלכם ומהיופי שלו והיא גם דבר שעלול להיפגע כתוצאה משריפה. אנחנו משתמשים בנקיון פוליש מיוחד בהתאם לסוג הרצפה שיש לכם בבית, כדי להחזיר אותה למצב הקודם שלה.

כן. שיטות הניקוי המיוחדות שלנו והחומרים בהם אנחנו משתמשים נועדו להעלים גם את שאריות הפיח מבחינה ויזואלית וגם את הריח שלו. זה חלק בלתי נפרד מהשירות.

האזינו לתוכן

5/5 - (19 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
עוד בנושא
שמרו על קשר
תוכן העניינים

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.