לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירות לאחר שיפוץ

ניקיון דירות לאחר שיפוץ – בית חדש ומבריק!

הפסולת והלכלוך שנוצרים במהלך השיפוצים מחייבים ניקיון דירות לאחר שיפוץ, וזו היא עבודה של אנשי מקצוע, שידאגו שהבית שלכם יבריק. לאחר תקופה ארוכה של עבודות בבית שבמהלכה יכול להיות שבכלל הייתם צריכים לעזוב את הדירה ולגור במקום חלופי, תמיד טוב לחזור לבית נוצץ ונקי שבו אפשר לראות את השיפוצים ואת החידוש בבית במלואם. ניקיון תמיד מדגיש זאת והופך כל בית משופץ לחדש לגמרי גם אם מדובר בדירה ישנה. זה הכיף האמיתי של חיים בבית נקי שיש מה להבליט בו מבחינת התוספות שהוסיפו במהלך השיפוצים. יש סיבות רבות למה עדיף לשכור אנשי ניקיון מקצועיים שמנקים את הבית בשבילכם לאחר שיפוצים ולהלן כמה מהן. בסופן תשתכנעו בוודאות שזה הדבר הנכון לעשות כדי להיכנס לבית נעים.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

הסיבה העיקרית: השימוש הנכון בחומרי ניקוי ובציוד

ניקיון דירות לאחר שיפוץ או ניקיון דירה לאחר שריפה דורש עבודה בחומרי ניקוי טובים ומקצועיים שיכולים להתמודד עם כל הבעיות שיצרו השיפוצים עצמם. יש גם כתמים ושאריות שאי אפשר להסיר לבד אלא חובה להשתמש במכשירים ובציוד מקצועי שאינו גורם נזק לשיפוצים עצמם, לרהיטים, לקירות ולכלים הסניטריים החדשים ולכל מה שהכנסתם לבית במסגרת השיפוצים. את כל זה יכולים לעשות רק צוותי ניקיון מקצועיים שיודעים בדיוק מה לעשות ומחזיקים בציוד שעושה את העבודה מבלי להזיק ומבלי להתפשר על רמת הניקיון.
צוות מקצועי יודע מה לעשות

הם גם מציעים לכם אחריות וביטוח על כל נזק ולכן לא מומלץ לעשות לבד מה שהם יכולים ויודעים לעשות טוב מכם. בנוגע לחומרים תקניים ויעילים, זה נכון שיש חומרי ניקוי לשימוש ביתי סבירים כמובן, אבל רוב הכתמים והחומרים שמשמשים לבנייה ולשיפוצים מחייבים את הסרתם ללא נזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מחומרים שמכילים מרכיבים שמשאירים כתמים, משנים את הצבע, או לא מנקים בכלל. לא בשביל זה השקעתם כסף רב בשיפוצים, אז תנו למומחים לניקיון לעשות את העבודה כי הם יודעים בדיוק במה להשתמש על כל חומר.

תהליך ניקיון דירה לאחר שיפוץ

אם כבר התפנקתם בשיפוץ, למה לא בניקיון מקצועי?

כשאתם מגיעים לסוף תקופת השיפוצים אתם כבר מותשים מהתקופה המייגעת גם אם עברה בשלום וללא הארכות נוספות והסתבכויות בשיפוצים לא צפויים. כך שאין ספק שכבר לא תהיה לכם סבלנות להשקיע נכון בניקיון. אמנם תרצו לגור בבית נקי מאוד במיוחד אם הוא חדש לגמרי לאחר השיפוץ, אבל סביר יותר להניח שלא יהיה לכם כוח נפשי להסתער על הבית, לסלק ולפנות פסולת בניין, אריזות, קרשים ולוחות, ארגזי חומרים, כלים ישנים, דליי צבע ודבק ואפילו שאריות של אריחים או צינורות. יש המון פסול שצריך לנקות לאחר השיפוצים גם אם העובדים היו אדיבים ואחראים מספיק לפנות את רובם בעצמם. אתם יודעים שלא תמיד משאירים בית ריק. בבית כזה נשארים כתמים של חומרים שונים כמו צבע על הפאנלים ועל הרצפה, מריחות של דבק וחומרי מילוי, אבק וחול שהגיע לדירה, סרטי הדבקה שלא הסירו לגמרי כי חיכו לכם שתחנכו את השימוש בהם ועוד.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

ניקיון דירות לאחר שיפוץ – לשכור רק צוות מקצועי

ניקיון דירות לאחר שיפוץ כולל גם את ההברקה ואת הניקיון של מקומות שקשה להגיע אליהם כמו בתוך ארונות או חלונות מבחוץ. אם אתם גרים בקומה גבוהה אתם זקוקים לצוות ניקיון חלונות שמתמחה בעבודה בגובה רב ואת זה לא תוכלו לעשות לבד. מי שמנקה הוא צוותי ניקיון מומחים ומקצועיים שיודעים לנקות כל חדר לפי המאפיינים שלו ולהשתמש בציוד מתאים ולכן אתם צריכים לשכור חברה שמציעה לכם צוות עם ידע כזה שיגיע לכל פינה ויוכל להתמודד עם כל דבר בבית שיש לנקות אותו, אז אל תהססו לפנות בהקדם להבטיח לכם זאת.

האם הניקיון הוא חד פעמי או סדרת ניקיון המתפרסת על פני יותר מיום אחד?

שיפוץ הדירה יהיה הכרחי במקרים רבים: כאשר רכשתם דירה שאתם רוצים לשפץ לפני הכניסה עליה כיוון שהתשתיות בה כבר ישנות, אולי רכשתם דירה להשקעה ואתם רוצים להשביח אותה, לשפץ ולהעלות את הערך שלה ואולי אתם פשוט רוצים להרחיב את הדירה או לשבור קיר ולעצב מחדש את מבנה הדירה. כך או כך תצטרכו שירותי ניקיון לאחר שיפוץ. בדרך כלל יהיה מדובר בשירות חד פעמי שיכלול את כל שירותי הניקיון הנדרשים לכם להשארת הדירה נקייה, פנויה ומצוחצחת ומוכנה למגורים. לעתים יהיה צורך בניקוי הדרגתי או כזה הנדרש ליותר מיום אחד. ניתן לפנות אל My Clean ולקבל הערכה בנושא.

ניקיון דירות לפני אכלוס:

לאחר השיפוץ ורגע לפני שאתם מאכלסים את הדירה החדשה שלכם עם המשפחה שלכם או משפחה שהשכרתם לה את הדירה – חשוב יהיה לנקות את הדירה בצורה הטובה ביותר. ניקיון דירות לפני אכלוס הוא שירות שכיח ומקצועי של חברות ניקיון והוא כולל לרוב ניקיון מקיף על כל הבית ולא רק על החלל בו נעשה השיפוץ. בין היתר השירות צריך לכלול:

  • פינוי הפסולת שנותרה מהשיפוץ (פסולת קלה) 
  • הסרת פריטים שונים מהשטח הנדרש בניקיון.
  • ביצוע ניקיון מלא של טיטוא, שטיפה כולל פאנלים. לרוב עושים שימוש במכונת פוליש המספקת את השטיפה כולל ניקיון האבק מהרצפה.
  • בדרך כלל יתבצע גם ניקיון של הקירות, החיפויים ועוד. כיוון שבמהלך השיפוץ אבק רב יכול להצטבר על הקירות.
  • ניקיון חלונות, תריסים, רשתות ומסילות – כולל לכלוך ושאריות המצטברים בין המסילות במהלך השיפוץ.
  • ניקיון כתמי שמן וצבע מהרצפה, הפאנלים והקירות.
  • ועוד…

איך לבחור חברת ניקיון מקצועית?

על מנת לבחור את חברת הניקיון המתאימה לכם ביותר תצטרכו להתחשב במספר פרמטרים כמו הניסיון והוותק של החברה בתחום, ההמלצות על שירותי החברה, המוניטין שלה, היקף שירותי הניקיון שהם מספקים ועוד. כדאי לבדוק מול החברה את מפרט שירותי הניקיון העומדים להתבצע במקום כאשר מדובר על ניקיון הדירה לאחר השיפוץ ולבדוק אם השירות מספיק לכם ואם הוא הוגן מבחינת המחיר שהחברה דורשת. בדקו כמה עובדי ניקיון תקבלו במסגרת העבודה וכמה מהר החברה תסיים את העבודה. ככל שהיא תסיים אותה מהר יותר כך תוכלו להיכנס מהר יותר לדירה (או להכניס אליה דיירים חדשים). לפרטים נוספים והזמנת שירותי ניקיון דירה לאחר שיפוץ תוכלו ליצרו קשר עם חברתנו My Clean ונשמח להעניק לכם שירות חם ואוהב.

מחפשים חברת ניקיון דירות לאחר שיפוץ? רוצים לחדש את הבית ולנקות את כל האבק והשאריות מהשיפוצים? הגעתם למקום הנכון!

עליות ניקיון דירה לאחר שיפוץ

סוג השירות עלות משוערת לניקיון דירה לאחר שיפוץ זמן משוער של ניקיון
פגישת ייעוץ לניקיון דירה לאחר שיפוץ ללא עלות! פגישה של שעה
ניקיון דירת חדר (20-40 מ״ר ) 200₪ – 700₪ בין שעתיים לשלוש
ניקיון דירת 2 חדרים (50-80 מ״ר) 700₪ – 1200₪ 4 – 5 שעות
ניקיון דירת 3 חדרים (60-90 מ״ר) 800₪ – 1,500₪ 5 -7 שעות
ניקיון דירת 4 חדרים (80-110 מ״ר) 1,300₪ – 1,600₪ 6 – 8 שעות
ניקיון דירת 5 חדרים (110-140 מ״ר) 1,400₪ – 1,900₪ 9-7 שעות
ניקיון דירה 6 חדרים (120-160 מ״ר) 2,000₪ – 2400₪ 12-9 שעות
פוליש קריסטל לאחר שיפוץ 1,500₪ -2500₪ בין שעתיים לשלוש

 

 

שאלות ותשובות ניקיון דירה לאחר שיפוץ

בוודאי. נקיון לאחר שיפוץ מצריך חומרים מיוחדים ושיטות ניקוי שונות. אנחנו משתמשים בחומרים חזקים ומיוחדים שיחזירו את ביתכם למצב מושלם.

בוודאי. חברת השיפוצים משתמשת בחומרים המיוחדים ביותר שיש ועוברת על כל חלק וחלק בבית.

מחיר לנקיון דירה לאחר שיפוץ משתנה ותלוי בכמה פרמטרים- גודל הדירה, מספר החדרים וגודלם וכמובן כמות הלכלוך ומה שנוצר בבית שלכם לאחר השיפוץ.

בדרך-כלל מגיעים בין 3-2 אנשי צוות, אך זה משתנה בהתאם לגודל הדירה ולרמת הנקיון שהיא זקוקה לו.

האזינו לתוכן

5/5 - (23 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
עוד בנושא
שמרו על קשר
תוכן העניינים

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.