לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירה לפני מעבר

ניקיון דירה לפני מעבר – להרגיש בבית

אם אתם עומדים לפני מעבר דירה, בוודאי אתם רוצים לבצע ניקיון דירה לפני מעבר. וזה בהחלט צורך מובן. כאשר מדובר בדירה בה היו גרים דיירים קודמים, זה פחות נעים להתקלח באמבטיה שניכר עליה שימושם של הדיירים הקודמים, שלא לדבר על חדר השירותים… וגם במטבח בוודאי נעים יותר לבשל במטבח ללא כתמי שומן וכתמי מזון שהותירו אחריהם בישולי הדיירים הקודמים. בשביל זה בדיוק אנחנו בחברת My Clean נכנסים לתמונה, ומבצעים ניקיון דירות לפני מעבר באופן מקצועי ויסודי, כדי שתיכנסו לדירה ותרגישו כאילו אתם הדיירים הראשונים בה!

ניקיון דירה לפני מעבר

מה כולל ניקיון דירה לפני מעבר?

ניקיון דירה לפני מעבר הוא ניקיון יסודי מאוד, שמצריך את מיטב החומרים ועבודה יסודית על כל חלק וחלק בבית. שמדברים על ניקיון לאחר שיפוץ, או ניקיון לדירה מקבלן, לרוב צריך לקחת בחשבון שהדירה מלוכלכת ומטונפת מעבודות הבנייה, זה כולל אבק, שאריות בטון וצבע, סימני מים ועוד. גם כאשר מדברים על ניקוי דירה יד שניה, בה הדייר החדש רוצה להבריק את הדירה לפני הכניסה, צריך לעשות עבודה יסודית ולהעלים לחלוטין, ריחות לא נעימים, אבנית, לכלוך והזנחה מהדייר הקודם ועוד. לכל המקרים האלה ועוד ניקיון יסודי של חברת ניקיון מקצועית תעשה את העבודה ותשאיר לכם בית נקי ומבריק. מה הניקיון שלנו כולל?

ניקיון מטבח

מטבח הינו מקום בו באופן תדיר נמצאים אדי בישול, טיגון ואפייה, היוצרים עם הזמן שכבת שומן בשלל מקומות במטבח, כגון, על גבי הארונות, מעליהם,מתחתיהם, על גבי האריחים הקירות, החלונות ועוד. ייתכן שהדיירים הקודמים בדירה היו חולי ניקיון ודאגו לקרצף את המטבח בחומר ייעודי להסרת שומן בתדירות גבוהה, והגיעו לכל מקום, במטבח, אבל אם הדבר לא כך, אתם בוודאי לא רוצים להתחיל את שגרת הבישולים במטבח עם שכבות שומן של בישולי הדיירים הקודמים. אנחנו בחברת My Clean, במסגרת ניקיון דירה לפני מעבר, נקרצף את המטבח ביסודיות, בכל מקום, בחומרים ייעודיים להסרת שומן, כאשר לכל סוג משטח נשתמש בחומר ייעודי שיסיר את השומן לחלוטין וישמור על המשטח היטב. בנוסף, במטבחים רבים, השיש נראה מוכתם ודהוי, אננו מתמחים בניקיון מקצועי שיחזיר לשיש את המראה המבהיק ומלא החיות שלו כך שהוא ייראה ממש חדש וללא כל כתמים. אנחנו נדאג שתיכנסו למטבח מהאגדות, נוצץ, מבהיק ומחוטא שנראה כאילו יצא הרגע מז'ורנל מטבחים מדוגם.

ניקיון אמבטיה ושירותים

האמבטיה והשירותים הם בין המקומות הרגישים ביותר בהם מן הסתם חשוב לכם במיוחד הניקיון. ניקיון דירה לפני מעבר שאנו מבצעים כולל ניקוי מקצועי של חדרי האמבטיה והשירותים. הניקוי מתבצע בטכניקות מקצועיות תוך שימוש בחומרים מקצועיים. במהלך הניקיון של הדירה לפני המעבר, נסיר אבנית, המצטברת בכלים הסניטריים כגון באסלה, באמבטיה, על הברזים, על אריחי החיפוי, הכיורים והמקלחון. המומחיות שלנו מאפשרת לנו להסיר גם אבנית ישנה ועקשנית שלא ניתן להסיר בחומרים רגילים ובעבודה לא מקצועית. בנוסף, אנו דואגים לחיטוי השירותים וחדר האמבטיה כולל המקלחון והאמבטיה. גם פה נדאג שתחושו כאילו אתם האנשים הראשונים המתקלחים בחדר האמבטיה.

ניקיון רצפה

רצפה ישנה עלולה להיות בעלת כתמים שונים, ולאבד מהברק שלה,  כאשר אנחנו בחברת My Clean נבצע ניקוי דירה לפני מעבר, נדאג לקרצף את הרצפה באופן יסודי תוך שימוש בעזרים מקצועייים כמו מכונת קרצוף שיעניקו לרצפה בוסט חזק של ניקיון שישאיר את רישומו לאורך זמן. אם מדובר ברצפות ישנות אנו יכולים לבצע בתוספת תשלום פוליש קריסטל או ליטוש שיעניקו לרצפות מראה חדש. אנו מתמחים בניקיון ריצוף עדין כגון ריצוף פרקט, או שטיחים מקיר לקיר. באופן מקצועי ויסודי תוך שמירה על הרצפה.

ניקוי פאנלים, מסילות וחלונות

אנו עוברים ביסודיות על הפאנלים בדירה ומעניקים להם קרצוף יסודי שישאיר אותם בוהקים לאורך זמן. בנוסף אנחנו מנקים את החלונות בדירה היטב. הניקיון כולל קרצוף מסילות, שמשות, משקופי חלונות ותריסים. כדי שהחלונות יתחדשו ויחזרו למראה הטבעי והמקורי שלהם ככל הניתן.

ניקיון דלתות ידיות ומתגים

אנחנו אוהבים להשאיר אחרינו דירה לא פחות ממושלמת ושלמות כידוע נמדדת בפרטים הקטנים. ולכן נדאג לנקות ביסודיות כל מתג, ידית דלת ומשקוף.

ניקיון דירה לפני מעבר
ניקיון דירה לפני מעבר

מתי מומלץ להזמין ניקיון דירה לפני מעבר?

אנו ממליצים להזמין ניקיון דירה לפני המעבר לדירה, כאשר הדירה ריקה, כך נוח יותר לנקות אותה ללא צורך בהזזת חפצים ורהיטים, ניתן לנקות ביסודיות רבה יותר וזה גם מוזיל את המחיר. ניקיון דירה לאחר מעבר כאשר היא מרוהטת מצריך שעות עבודה רבות יותר, דבר שבסופו יתורגם גם במחיר. כך שרגע לפני שאתם מזמינים את המוביל, עדיף לקרוא לחברת ניקיון מקצועית שתעשה את העבודה.

איך לבחור חברת ניקיון לניקיון דירה לפני מעבר?

ניקיון דירה לפני מעבר הוא חלק חיוני מרשימת המטלות שיש לנו לבצע לצורך מעבר הדירה. אחד הדברים החשובים ביותר בהקשר הזה הוא לבחור בחברת הניקיון הנכונה, שתספק לנו את השירות הטוב ביותר בתחום, לא תעגל פינות וכמובן תשלח עובדים אמינים ומקצועיים לבצע את העבודה. בין הדברים שאתם רוצים לבדוק:

  • את אתר החברה ורמת המקצועיות שהוא משדר.
  • המלצות שיש על החברה – בקשו אפילו לשוחח עם לקוחות עבר של החברה אם תרצו ולקבל חוות דעת אותנטית.
  • האם החברה עושה הכשרות מקצועיות והשתלמויות, הדרכות בטיחות ואחרות לעובדי החברה?
  • האם החברה מחזיקה עובדים במשרה מלאה עם כל הביטוחים הנדרשים, תלוש שכר וכל התנאים הסוציאליים הנדרשים?

מעוניינים בשירותי ניקיון לבית? הגעתם למקום הנכון, חברת My Clean תבריק לכם את הבית! השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

אז מה אנחנו מנקים בעצם?

השירותים שנתמקד בהם  סוג הניקיון
הסרת אבנית אבנית נוצרת בעיקר על זכוכיות בבית כמו דלתות מקלחת וחלונות עליהם היא מצטברת. לאחר שננקה אותם הזכוכית תראה כאילו קניתם דלת חדשה.
הסרת עובש עובש נוצר בעיקר באריחים, בקירות ותקרה בחדרי האמבטיה. עובש יכול לגרום לבעיות בריאותיות. חברתינו תדאג להסיר את כל שכבות העובש שנוצרו בדירה בכל חדר שהוא.
ניקיון שומנים שומנים נוצרים בעיקר בארונות המטבח ובמוצרי חשמל שבמטבח, אנו נדאג להגיע עם חומרי מסיר שומנים הטובים ביותר על מנת לחדש לכם את המטבח על כל כליו.
חיטוי הדירה לאחר ניקיון הדירה, אנו נדאג לחיטוי אלכוהול לכל אזורי הבית ללא שימוש בכימיקלים מזיקים. 

 

 

שאלות ותשובות ניקיון דירות לפני מעבר

נקיון דירה לפני מעבר כולל ניקוי יסודי של כל הבית לקראת מעבר למקום חדש עם אווירה חדשה וטובה. גם במעבר לדירה יד שניה תרצו להיכנס לדירה נקייה ומצוחצחת ולהעלים ריחות לא נעימים, הזנחה וכדומה מהדייר הקודם.

זמן נקיון של דירה לפני מעבר תלוי בהמון דברים- בגודל הדירה, במספר החדרים שיש בה וכמובן בלכלוך שיש בה. לכלוך קיצוני ועקשן יקח יותר זמן מניקוי לכלוך אחר.

לא. חברת הנקיון מספק לעובדים שלה את כל המוצרים החזקים, האמינים והטובים ביותר שיש בשוק וזה חלק מהשירות של החברה.

בכלל לא. חברת הנקיון משתמשת באין ספור חומרי ניקוי מסוגים שונים שמתאימים לכל סוג של משטח.

האזינו לתוכן

4.9/5 - (18 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
עוד בנושא
שמרו על קשר
תוכן העניינים

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.