לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירה לפסח

מה כולל ניקיון דירה לפסח?

שירותי ניקיון לחג הפסח זה חלק מהשירות שאנחנו נותנים ללקוחות רבים שלנו. אנו בחברת MY CLEAN מציעים שירותי נקיון ברמה גבוהה לניקיון ביתי שוטף וביניהם גם נקיון הדירה לקראת פסח.

חג האביב ידוע בתור חג עמוס וגדוש אירועים ומטלות- ליל הסדר הארוך, אירוח המשפחה והאורחים הרבים, הבישולים הבלתי נגמרים וכמובן נקיון הבית באופן יסודי, מושקע ומקיף שקורה רק פעם בשנה. בעזרת שירותי הנקיון של חברת MY CLEAN, יש לכם הזדמנות לחגוג את חג החירות עם תחילתה של חירות אמיתית באווירה פחות לחוצה מאשר בשנים קודמות. אווירה שתשאיר לכם זמן פנוי יותר לעצמכם, לבילוי עם המשפחה שלכם ולהכנות הרבות לקראת החג שקיימות גם כך.

חברת הניקיון שלנו מורכבת מצוות פוליש קריסטל ומנקים מקצועי, מיומן ומנוסה שגם בימי חול עוסק בנקיון בתים כחלק משירות הנקיון של החברה, כך שנקיון הדירה שלכם לקראת החג היא לא דבר חדש וזר עבורנו. חברתנו שמה דגש על נקיון מקצועי ובלתי מתפשר מצד אחד, אך מהיר ויעיל מצד שני. בשונה משירותי הנקיון הרגילים שהחברה שלנו מספקת, בנקיון הדירה לפסח צוות הנקיון שלנו יגיע גם למקומות הקשים, הגבוהים, המפותלים והמוסתרים בבית וינקה כל מקום אפשרי. נקיון הדירה לפסח לא כולל רק ניקוי וחיטוי רגיל, אלא גם הכשרה של המרחב כולו, של כל הרהיטים שלו וכל האביזרים הקיימים.

כמו כן, החברה מקפידה מאוד גם על אופן השלכת האשפה שהיא מוציאה מביתכם. אנחנו דואגים למחזר כמה שיותר ממנה, כך שאין לכם מה לדאוג מכל סוג של פסולת שנמצאת אצלכם בדירה.

מה כולל נקיון לפסח

בשונה מנקיון רגיל, נקיון לפסח דורש לפתוח מעט את הראש ולהגיע למקומות שבימים רגילים אנחנו לא מגיעים אליהם ולא מנקים אותם. באופן טבעי, מקומות כאלה יהיו מלוכלכים יותר ולכן לא כדאי לחכות עם הנקיון שלהם. חשוב לזכור שנקיון דירה הוא קודם כל בריאות ובית לא נקי ישפיע על בריאותנו ועל בריאות הסובבים אותנו וכמובן על האווירה שתהיה אצלנו בבית.

חברת MY CLEAN תשים דגש על ניקוי מורכב של דברים שבימים רגילים אינכם מגיעים אליהם.

  • ניקוי חלונות ותריסים- צוות הנקיון שלנו ינקה את כל החלונות, התריסים, הזכוכיות והפנלים של כל חלונות הבית גם מבפנים וגם מבחוץ, כדי להבטיח נקיון מושלם.
  • ניקוי מוצרי החשמל- מוצרי חשמל רבים כמו תנור, מקרר ומיקרוגל הם מוצרים שנמצאים בשימוש יום-יומי ואנחנו לא מוצאים זמן פנוי לנקות אותם, כך שהם צוברים לכלוך רב. חברת הנקיון שלנו תדאג לנקות אותם באופן יסודי וכמובן להכשיר אותם לקראת החג.
  • ניקוי מסנני המזגנים בכל חדרי הבית- ניקוי המזגנים הוא לא דבר שאתם נוטים לעשות כמעט בכלל והנה, יש לכם הזדמנות מצוינת לקבל מזגן נקי יותר שגם יוציא אוויר נקי ונעים יותר. כחלק מנקיון הדירה לפסח, נפרק את כל מסנני המזגנים, ננקה אותם מאבק, נשטוף אותם ונחזיר אותם למקום.
  • ניקוי ושאיבת שטיחים- נקיון בית לא כולל רק את המרחב עצמו, אלא גם את הפריטים עצמם ואנחנו חושבים גם על הדברים שלעיתים נראים לכם זניחים, כמו שאיבת השטיחים ונקיונם.
  • הגעלת כלי האוכל והסכו"ם- אחד הדברים החשובים ביותר בנקיון פסח הוא הכשרת הבית וכמובן כלי האוכל בהם אנחנו משתמשים. חברתנו שמה דגש על נקיון כל כלי האוכל שיש לכם בבית ולהכשרתם באופן יסודי.

כמה זמן מראש כדאי להזמין חברת נקיון לפני פסח?

לקראת נקיונות פסח, כדאי להזמן את חברת הנקיון כמה שיותר מוקדם, כדי לשריין תאריך מראש. חברת נקיון היא דבר שהפך לפופולרי מאוד במיוחד אם מדברים על נקיון הדירה לפסח. אנשים רבים רוצים להוריד מעצמם את הנטל הזה, אבל עדיין לדאוג לבית נקי ומוכשר לחג ובשביל זה אנחנו פה.

אל תפספסו את שירות הנקיון שלנו רק בגלל שאנננות. תשריינו את חברת הנקיון שלנו כמה שיותר מוקדם, כדי שתוכלו להבטיח לעצמכם דירה נקייה לחג הפסח ללא כל מאמץ. כמו כן, גם מספר המנקים שאנחנו שולחים משתנה בהתאם לבית. כל בית הוא בגודל שונה ובמצב שונה, חלק נקיים יותר וחלקם נקיים פחות. המחיר כמובן משתנה בהתאם לגודל הדירה שלכם ולנקיון שהיא מצריכה.

נקיון לפסח הוא מטלה שאמנם עושים פעם בשנה, אבל היא קשה ומעייפת. קשה לדחוס נקיון של שנה לכמה שעות בלבד. חברת MY CLEAN מציעה לכם פוליש לרצפה ושירות נקיון מקצועי, מנוסה ורב שנים שמתמחה ספציפית בנקיון בתים לפסח לנקיון ללא רבב שישאר גם הרבה לאחר החג.

צרו קשר עם חברת MY CLEAN במהרה ושריינו תאריך לנקיון הבית לקראת פסח, איתו תפתחו את החג באווירה נקייה, חדשה וכשרה.

חברת ניקיון לפסח
אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מאמרים אחרונים
שמרו על קשר

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.