לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירה לאחר צביעה

איך מתבצע ניקיון דירה?

ניקיון דירה לאחר צביעה או ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא דבר שחובה לבצע לדירה שעברה צבע. לא כל בעלי המקצוע נזהרים כשהם מבצעים עבודות צבע שונות וגם אם הם כן נזהרים, זאת לא עבודה סטרילית ותמיד יש צורך בניקיון הדירה לאחר צביעה. אל תתפשרו על ניקיון ברמה סבירה שהוא אינו נקיון מקצועי. הוא לא יספיק ולא יעשה את העבודה כמו שצריך. אם כבר השקעתם בצביעה של הבית ובטיפוח שלו, לא כדאי לחסוך בניקיון הנדרש אחריו, כדי שהתוצאה תצא באמת מושלמת כפי שתכננתם ותקבלו בית כמו חדש עם אווירה מרעננת ונקייה.

מה כולל ניקיון דירה לאחר צביעה

לאחר צביעת הבית, לטפטופי הצבע יש נטייה להידבק בעיקר לאיזורים בעיתיים וקשים לגישה, כמו על הרצפה ובפינות הבית, על שקעים ומתגים, על הפנלים ברחבי הבית וגם על הרובה. כתמים אלה יכולים להיות גדולים או קטנים, אבל בכל אופן הם מכערים את מרחב הבית וכל כתם קטן נראה גדול. עם שירותי הניקיון של חברת MY CLEAN תוכלו להיפטר גם מכתמי הצבע העיקשיים ביותר מבלי להתאמץ. הצוות המקצועי שלנו ישלח מספר אנשים בהתאם לגודל הדירה שלכם ולרמת הניקיון הנדרשת, כך שהבית שלכם יהיה נקי מכתמי צבע במהירות וביעילות הנדרשת, כדי שתוכלו לחזור לשגרת חיים רגילה.

ניקיון דירה לאחר צביעה- איך זה עובד?

הצוות המקצועי של MY CLEAN יגיע עד אליכם לדירה וינקה את כל כתמי הצבע שנמצאים בה. החל מהרצפה, כל פינות הבית, הרובה ברצפה, משטחים שונים שהוכתמו בצבע, חלונות וכל מקום אחר שהתלכלך בבית לאחר צביעתו. צוות MY CLEAN משתמש בחומרים החזקים והמקצועיים ביותר שקיימים בשוק, חומרים שחלק מהם לא ניתן להשיג בסופרים וכמובן יעודיים לריצוף עדין ולרצפות יוקרתיות שקיימות בלא מעט בתים, זאת על-מנת לא לגרום נזק לרצפה בזמן הניקיון והסרת הכתמים, אלא רק להחזיר אותה למצב הקודם. בנוסף לניקיון הדירה מכתמי צבע, הצוות שלנו מסלק גם אשפה ופסולת שונה שנשארה לאחר צביעת הדירה, כדי שהבית יחזור לקדמותו במהירות האפשרית ותוכלו לחזור לשגרה שאתם כה אוהבים במהירות ובקלות.

צבעתם את הדירה והיא מלאה בכתמים? רוצים לחזור לשגרה במהירות האפשרית?פנו אלינו לניקיון דירה לפני אכלוס, עם השירות המקצועי של צוות MY CLEAN תוכלו לעשות זאת מבלי להתאמץ. לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום!

ניקיון דירה לאחר צביעה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מאמרים אחרונים
שמרו על קשר

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.