לוגו חברת ניקיון

ניקיון אחרי הדברה

גם אתם כמו רבים מחפשים ניקיון אחרי הדברה? הגעתם למקום הנכון. הדברה היא תהליך חשוב מאוד בכל בית שכדאי לעשות לפחות פעם בשנה ולאחר מכן לבצע נקיון דירה יסודי. אנשים רבים מקפידים על זה ובכך מונעים מעצמם נוכחות של חרקים, נמלים מכרסמים ושאר מזיקים בבית. תהליך ההדברה מבוקש מאוד בכל בית, לא משנה אם מדובר באנשים שגרים בבית משלהם או באנשים שגרים בדירה שכורה. אנשים שגרים בבית משלהם דואגים שהבית שבבעלותם יהיה נקי ומטופח וגם אנשים ששוכרים דירות רוצים לדאוג לרמת חיים גבוהה והיגיינית. הם לא יודעים מי גר בבית לפניהם ובאיזו מידה, אם בכלל, הוא דאג לנקיון ולתחזוקת הבית, לכן מעדיפים לדאוג לזה בעצמם על-ידי שירות הדברה מקצועי. דבר מומלץ גם בדירות בבניין רב קומות ובמיוחד בבתים פרטיים שבהם הסיכוי לחרקים ולשאר מזיקים הוא גדול יותר, בשל החצר שממנה מגיעים החרקים והמעופפים השונים.

ניקיון לאחר הדברה- מדוע זה חשוב?

בית שעבר הדברה הוא בית בטוח ונעים הרבה יותר לשוהים בו. הבעיה היא שהמזיקים נעלמו, אבל הבלגן שנשאר לאחר ההדברה עדיין קיים. החומרים המסוכנים שבהם חברת ההדברה השתמשה, הריח שלהם וההשפעה הארוכה עדיין נמצאים בחלל הבית. גם שאריות המעופפים וחלקי החרקים יכולים להימצא בפינות רבות בבית ובחצר. אנו בחברת הניקיון MY CLEAN נדאג להחזיר את הבית שלכם לקדמותו על-ידי ניקיון אחרי הדברה. זה שלב חשוב מאוד בתהליך ובהחזרת הבית לשגרה לא פחות מההדברה עצמה.

לאחר סיום שירות ההדברה שקיבלתם, אתם צריכים לוודא שביתכם מתנקה באופן יסודי ובלתי מתפשר. אתם לא תרצו שאריות של חומרי הדברה מסוכנים בבית, ריח חריף וכמובן את ההשפעה שלהם בחלל הבית. אתם תרצו לחזור לבית כבר באותו יום, כדי לחזור לשגרה כמה שיותר מהר וההמצאות של חומרי ההדברה חייבים להיעלם מהבית. צוות המומחים שלנו בחברת MY CLEAN ידאג לנקות את הבית ביסודיות, לסלק את שאריות החומרים המסוכנים ולהחזיר את חייכם לשגרה ביעילות ובמהירות.

מה הן הסכנות בבית לאחר הדברה?

הסכנות בבית לאחר הדברה הן המצאות החומרים או שאריות החומרים המסוכנים בחלל הבית, בחצר ברצפה ועל רהיטים ומשטחים שונים בבית. בין אם מדובר בחומר הדברה כימי או בחומר הדברה אורגני, החומר המדביר הוא רעיל ומזיק לדיירי הבית ולשוהים בו. זה עלול ליצור תגובות אלרגיות ותופעות לוואי במקומות שונים בגוף כאשר החומר מגיע במגע פיזי או על-ידי נשימה של האדם. הסכנה גדלה אף יותר כשיש ילדים קטנים, תינוקות או בעלי חיים בבית. ילדים ותינוקות עלולים לזחול על הרצפה ואפילו לאכול ממנה, דבר שאתם לא רוצים שיקרה לאחר שהבית עבר הדברה. גם לבעלי חיים אין כמובן את המודעות לזה והדברת הבית עלולה להיות עבורם מסוכנת ביותר. אתם לא רוצים שילדיכם הקטנים ובעלי החיים שלכם יפגעו חלילה וכדי שזה לא יקרה, יש לדאוג לנקיון הבית כמה שיותר מהר לאחר הדברה ולחזור לבית בבטחה לשגרה נקייה וכמובן בריאה.

ניקיון דירה לאחר הדברה- איך זה עובד?

ניקיון דירה אחרי הדברה חייב להיות מקצועי, יסודי ויעיל. צוות המומחים שלנו בחברת הניקיון MY CLEAN מתמחה בשלל תחומים של נקיון בתים, ביניהם נקיון דירות שעברו הדברה וניקיון דירות לאחר שיפוץ. הצוות שלנו ישלח אליכם הביתה עם חומרי נקיון וחיטוי מהטובים והמתקדמים ביותר שקיימים בשוק, כאלה שלעיתים לא ניתן למצוא בסופרים הרגילים. אנחנו ננקה את כל חלל הבית- הרצפה, הרהיטים והמשטחים השונים, את המטבח והארונות שחייבים להיות סטריליים. ננקה כמובן את השירותים ואת חדר האמבטיה, את חדר השינה, את חדרי הילדים ואת כל הפאנלים והפינות בבית. אם תרצו ישנה אפשרו לבצע פוליש לרצפה, ובנסוף ננקה גם את החצר ונחטא, כדי שכל חלק בבית בלי יוצא מן הכלל יהיה נקי ויחזור לקדמותו.

הצוות שישלח אליכם הביתה נע בין שניים לשלושה אנשי מקצוע, תלוי בגדול הבית שלכם, כדי שהנקיון יתבצע במהירות וביעילות האפשרית. אתם תרצו לחזור הביתה כבר באותו יום או בבוקר שלמחרת עד שהשפעת חומרי ההדברה יפעלו, לכן כדאי ליצור קשר עם חברתנו בחפיפה עם חברת ההדברה, כדי שהנקיון יעשה לאחר ההדברה. כך תחסכו זמן ותוכלו לחזור לבית נקי ובריא במהירות האפשרית.

ניקיון דירה לאחר הדברה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מאמרים אחרונים
שמרו על קשר

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.