לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירה עם רצפת פרקט

נקיון דירה עם רצפת פרקט לא דומה לנקיון דירה שיש בה רצפה רגילה או רצפת קרמיקה. רצפת פרקט דורשת יחס וטיפול אחר לגמרי משאר סוגי הריצופים הקיימים, כדי לשמור עלייה יפה ואיכותית למשך שנים רבות.

אנשים רבים מעדיפים רצפת פרקט בביתם על-פני ריצופים אחרים. היא יפה, יוצרת תחושה של חמימות וגם קלה להתקנה ביחס לרצפות האחרות שקיימות בשוק. עם זאת, צריך לדעת איך לטפל בה ולשמור עלייה באופן יסודי, כדי שתחזיק שנים ארוכות וגם שהנראות שלה לא תפגע ושתראה כמה שיותר יפה, איכותית ושמורה.

איך לנקות דירה עם רצפת פרקט?

איך תוכלו לנקות את הדירה עם רצפת הפרקט שלכם ביסודיות וביעילות וזאת מבלי לפגוע בה? חשוב להשתמש בחומרים שמיועדים לפרקט ולא בכל חומר ניקוי שקיים בשוק. גם אם קיים חומר ניקוי טוב שאתם רגילים אליו, זה לא אומר שהוא מתאים לפרקט. זה חומר מיוחד ועדין ותהליך הנקיון שלו צריך להעשות רק בעזרת חומרים מיוחדים וספציפיים המיועדים אליו, כדי לשמור לא רק על נקיונו, אלא גם על הנראות, האיכות ואורך החיים שלו.

תחילה יש לטאטא או לשאוב את הפרקט ביסודיות, על-מנת להיפטר מכל האבק והלכלוך הראשוני שיש עליו. לאחר מכן את הנקיון היסודי והעיקש יותר יש להסיר בעזרת חומר ניקוי המיועד לפרקטים או בעזרת מגבונים מיוחדים לרצפת פרקט. בשום אופן אין לנקות פרקט עם צינור מים. הפרקט הוא חומר שלא מסתדר עם מים, בלשון המעטה ובמגע איתם הוא עלול להתנפח, להתפרק ואף לצאת ממקומו.

נקיון עם חומרים מיוחדים המיועדים לפרקט והמנעות מחומרים אחרים ומשיטות שמסוכנות לפרקט יבטיחו לכם נקיון דירה חדשה ביסודיות וחשוב מכך, איכותי וכזה שישמור על חיי הפרקט שלכם לאורך זמן.

נקיון דירה עם פרקט- רק עם חברת נקיון!

כשמדובר בנקיון דירה עם רצפת הפרקט שלכם אל תתפשרו! נקיון דירה עם פרקט עושים רק עם חברת נקיון. אנחנו בחברת MY CLEAN מתמחים בנקיון דירות לאחר שיפוץ, נקיון דירות חדשות לפני מעבר, נקיון דירות לאחר צביעה, נקיון דירות מקבלן, נקיון דירות לאחר שריפה וכמובן נקיון דירה עם פרקט. צוות המומחים שלנו יגיע עד אליכם וינקה את רצפת הפרקט שלכם ביסודיות, ביעילות ובתשומת הלב הנדרשת לרצפת הפרקט שלכם. גם מבחינת טיב החומרים, חברתנו משתמשת בחומרי הניקוי החזקים והיעילים ביותר שיש בשוק, כדי להבטיח לכם נקיון ואיכות ללא פשרות. אנחנו משתמשים כמובן בחומרים מיוחדים שמיועדים לרצפת פרקט בלבד ולסוג הספציפי שלה, כדי לשמור לא רק על נקיון הרצפה וההיגינה שלה, אלא לא פחות חשוב מכך גם על האיכות שלה והעמידות שלה לאורך זמן. הדבר רלוונטי מאוד גם לדירות עם רצפה משולבת, רצפת קרמיקה או כל ריצוף אחר ורצפת פרקט. זה דבר נפוץ מאוד היום בבתים רבים וזה אחד מבין הדגשים שחברתנו שמה לעצמה כשהיא מגיעה לנקות דירות עם רצפת פרקט.

צריכים נקיון לרצפת הפרקט בביתכם? צוות המומחים של חברת הניקיון MY CLEAN יגיע עד אליכם ויבריק לכם את הרצפה. חברתנו בעלת מוניטין רב שנים בשלל תחומי נקיון, ביניהם נקיון רצפות פרקט. אנו משתמשים בחומרי הניקוי והחיטוי הטובים והחזקים ביותר, חומרים יעודיים לרצפת פרקט בלבד ובהתאמה מלאה לסוג הפרקט וכמובן תוך דגש על נקיון, יעילות ושמירה על חיי הפרקט והנראות שלו. רצפת פרקט מבריקה משיגים רק עם MY CLEAN!

ניקיון דירה עם רצפת פרקט
אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מאמרים אחרונים
שמרו על קשר

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.