לוגו חברת ניקיון

ניקיון דירה לפני כניסה מחיר

עושים לכם סדר – ניקיון דירה לפני כניסה מחיר

אם מצאתם את עצמכם מחפשים בגוגל: ניקיון דירה לפני כניסה מחיר, הרשו לנו קודם כל לברך אתכם.  מעבר לדירה חדשה הינו צעד מרגש ומכונן בחיים, בין אם אתם עוברים לדירה חדשה מקבלן, בין אם מדובר בדירה יד שניה , בין אם זו דירה ראשונה שרכשתם, או דירה גדולה יותר שעברתם אליה עם התרחבות המשפחה, ואפילו אם זו דירה שכורה.

אנחנו בחברת My Clean פה כדי שתעשו את מעבר הדירה כמו שצריך, אנחנו בטוחים שאתם עמוסים בכלל, ובעת מעבר דירה עומס המשימות והמטלות רב. ולעומת זאת, לא כדאי לוותר על הפריבילגיה להיכנס לדירה מושלמת ונוצצת. מעבר דירה כרוך בהוצאות שונות, ולעיתים מושקע בדירה כסף רב, ניקיון של הדירה חדשה לפני הכניסה אליה בהחלט נותן את הגימור האחרון והכה משמעותי כדי ליהנות באמת מהדירה שלכם.

ניקיון דירה לפני כניסה מחיר – איך נקבע המחיר?

מחיר ניקיון דירה לפני כניסה מורכב מפרמטרים שונים:

גודל הדירה

זהו הפרמטר המשמעותי ביותר, שהרי דירת שלושה חדרים מצריכה עבודה מעטה יותר מדירת חמישה או שישה חדרים.

מצב הדירה

כאשר מדובר בדירות יד שניה, לעיתים הדיירים הקודמים היו פדנטים, תחזקו את הדירה היטב. לעומת זאת, לצערנו קיימים דיירים אשר ניקיון אינו הצד החזק שלהם וזאת במילים עדינות, וכאשר הם גרו מספר שנים מסוים בדירה היא ספגה את הרגליהם הפחות מומלצים, וקיימות בה שכבות לכלוך, שומן, אבנית, ואבק מאתגרות, שאנחנו פה כדי לתקוף עד הגרגיר האחרון, אבל בהחלט לכמות העבודה הנצרכת לשם כך יש השפעה על המחיר.

העובדים

לפי מצב הדירה וגודלה אנו שולחים עובדים ברמת מיומנות ומקצועיות לפי הנדרש. המטרה הסופית זהה – ניקיון דירה לפני כניסה שיביא את הדירה למצב מושלם. אבל לעיתים נצרכים לשם כך מספר עובדים כזה או אחר, ומצבים מסוימים של הדירה מחייבים שליחת עובדים מיומנים במיוחד, וגם זה בא לידי ביטוי במחיר ניקיון הדירה לפני הכניסה.

האם הדירה ריקה או מרוהטת?

שמדברים על ניקיון דירה, חשוב לקחת בחשבון האם הדירה ריקה או מרוהטת. ברוב המוחלט של המקרים הרבה יותר קל לנקות דירה ריקה ומרוקנת, שתאפשר תנועתיות חופשית בבית ללא צורך להיתקל בחפצים, רהיטים וכדומה. ולכן אנו ממליצים מניסיון להזמין את הניקיון בדירה לפני הכניסה אליה. חבל לשלם יותר על הצורך בגרירת חפצים ורהיטים מהכא להתם כדי לנקות את הדירה היטב, היות ותוספת עבודה זו תתבטא במחיר.

מספר חדרי האמבטיה והשירותים

בחדרי האמבטיה והשירותים מושקעים חומרי ניקוי רבים ומקצועיים וגם עבודה רבה יותר מחדר רגיל. אם מדובר בדירה חדשה או דירה לאחר שיפוץ, באמבטיה ובשירותים שבהם יש חיפויי קיר קיימות שאריות רובה רבות. שאר הניקיון שלהם מצריך עבודה רבה. אם מדובר בדירות יד שניה, נרצה לערוך ניקיון לפני הכניסה לדירה, כדי ששאריות אבנית ושומן לא ישארו באמבטיה, אנו נקרצף את כל הכלים הסניטריים והברזים היטב, ונחטא אותם כדי שתרגישו באמבטיה ובשירותים חדשים. ולכן אם קיימים בדירה מספר רב של חדרי אמבטיה ושירותים, זהו נתון שיעלה את המחיר הכולל של הניקיון לפני כניסה לדירה.

ריצוף

קיימים סוגי ריצוף שונים, בדירות יד שניה נפוצה רצפת הטרצו, בגלל העובדה שהיא ישנה יותר, קיימים בה בדרך כלל כתמים וסדקים, והניקיון שלה מצריך השקעה הרבה. רצפת שיש טבעי מצריכה אף היא מאמץ רב יותר בניקיון, ורצפת פרקט עדינה מאוד ודורשת זהירות רבה. לעומתן, רצפת גרניט פורצלן קלה לניקוי . אנחנו בחברת My Clean מומחים בניקיון יסודי ומקצועי שלך כל סוגי הריצוף אך לסוג הריצוף בדירה יש משמעות בעבודה הנדרשת וזה מתבטא במחיר.

מחירים לדגמא

חשוב לנו שתקבלו תמונה קונקרטית לשאלה מה מחיר נקיון דירה לפני אכלוס, ולכן נדגים מעט במספרים את מחירי ניקיון דירות לפני מעבר. מחיר ניקיון  דירת שלושה חדרים יהיה כ 1500 ש"ח. דירת ארבעה חדרים כ 1800 ש"ח. דירת חמישה חדרים כ1900-2000 ש"ח.

מעוניינים לדעת בדיוק כמה יעלה לכם ניקיון דירה לפני כניסה מחיר ? הגעתם למקום הנכון, חברת My Clean תבריק לכם את הבית! השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם >>>

ניקיון דירה לפני כניסה מחיר
אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מאמרים אחרונים
שמרו על קשר

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.