לוגו חברת ניקיון

חברת נקיון – איך זה עובד?

מתלבטים איל עובד חברת ניקיון? אתם אחרי שיפוצים בדירה ונשארתם עם בלגן ופסולת בניין בבית? עברתם דירה ואתם רוצים להתחיל באווירה חדשה ורעננה? הדירה עברה צבע ואתם רוצים להחזיר אותה למצבה הקודם? הדירה עברה נזק שמצריך נקיון מיוחד? בדיוק בשביל זה הקמנו את חברת הנקיון המקצועית MY CLEAN. חברת נקיון עם צוותים מיומנים ומנוסים שיגיעו עד אליכם הביתה וידאגו להחזירו למצב הקודם.

באילו סוגים של נקיון דירות אנחנו מתעסקים?

חברת MY CLEAN מתמחה בנקיון דירות ובהחזרתן למצבן הקודם הראוי למחייה ולמגורים. השירות שחברתנו מציעה לא מדבר על נקיון שוטף שעושים בכל דירה בכל כמה ימים או שבועות, אלא על נקיון במצבים מסוימים בהם הדירה לא ראויה למגורים ואתם רוצים להחזיר אותה למצב הקודם במהירות האפשרית.

נקיון דירה לאחר שיפוץ

צריכים ניקיון דירה לאחר שיפוץ? לאחר שיפוץ הדירה נשאר בבית בלגן רב, לכלוך וגם פסולת שיש לסלק מהבית. הצוות של MY CLEAN יעלים את כל הבלגן כאילו לא היה ויחזיר את הבית שלכם לקדמותו במהירות.

נקיון דירה שכורה

דירות שכורות הן דירות שהרבה בעלים עוברים בהן והרבה אנשים גרים בהן במשך הזמן. לעיתים אתם לא אחראיים על מצב הדירה שתקבלו ועל התחזוקה השוטפת שבה. חברת MY CLEAN תדאג לנקות דירה שכורה, להבריק ולחטא את הבית שאליו תכנסו, כך שלא תרגישו שאדם אחר גר בו.

נקיון דירה לאחר צבע

צבע חדש לבית הוא דבר שכיח שכדאי לעשות מדי פעם, כדי לרענן את הבית ולתת לו תחושה של נקיון ושל מרחב. צבע יכול להשאיר אחריו לכלוך רב שעלול להרוס את האווירה הנקייה ולהשאיר לכלוך וכתמים רבים. הצוות שלנו ינקה את הרצפה, את הפנלים וכל איזור שהצבע הגיע אליו ויסירו גם את הכתמים העיקשיים ביותר.

נקיון דירה לאחר שריפה

שריפה או נזק לבית דורש נקיון מסוג אחר וגם כאן חברת MY CLEAN תעמוד לשירותכם להעלמת הפיח מהקירות, נקיון הדירה והאיזורים שניזוקו והחזרתה למצבה הקודם. פנו אלינו לניקיון הדירה לאחר השריפה

למה כדאי לשכור את שירותי MY CLEAN?

חברת MY CLEAN תנקה לכם את הדירה במקרים של שיפוץ הבית, מעבר לדירה חדשה או נזק כבר שנגרם לבית. מלבד הזמן הרב שיחסך לכם וכמובן המאמץ הגופני הרב, חברתנו משתמשת במיטב מוצרי הנקיון והתכשירים החדשים, היעילים והחזקים ביותר שיש בתחום הנקיון, מוצרים שלעיתים לא ניתן להשיג בסופר.

חברת MY CLEAN עובדת עם סוגים שונים של חומרים שלכל אחד מהם יעוד שונה בהתאם לצרכים שלכם ולסוגי המשטחים אותם אנחנו מנקים, מחטאים ומשחזרים.

אנחנו מציעים להזמין את שירותי החברה מראש, כך נדע כמה אנשי צוות לשלוח אלייך, לפי גודל הדירה וסוג הנקיון שעלינו לבצע. בנוסף, אתם לא רוצים לשהות בדירה מבולגנת, מלוכלכת או עם נזקים משמעותיים, לכן כדאי להזמין את שירותי החברה לפני כניסתכם לדירה, כדי שתכנסו לדירה משופצת, נקייה ורעננה עם אווירה חדשה ומהנה.

שיפוצים? עבודות צבע? מעבר דירה? עם חברת MY CLEAN נכנסים לדירה נקייה!

חברת ניקיון איך זה עובד?
אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
מאמרים אחרונים
שמרו על קשר

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.