לוגו חברת ניקיון

חברת ניקיון באשדוד

חברת ניקיון – מידע מעמיק

מחפשים חברת ניקיון באשדוד? הגעתם למקום הנכון. בשנים האחרונות מספר האנשים שמחפשים מנקה עולה בהתמדה, וזה רק הולך לגדול בעתיד. באשדוד ישנן חברות רבות המציעות שירותי ניקיון. אחת מהן היא חברת הניקיון MY CLEAN.

אוכלוסייתה של העיר אשדוד גדלה באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות ועם הגידול הזה מגיע צורך בעוד דיור. עם הגידול הזה באוכלוסייה, יש עלייה בביקוש לשירותי ניקיון דירות ומכאן מגיעה התחרות הרבה.

חברתנו מספקת מגוון שירותים הכוללים נקיון בתים, נקיון משרדים ועוד. אנחנו גם מספקים שירות 24 שעות ביממה למקרי חירום ויכולים לשלוח מישהו לביתך או למשרד שלך בכל עת שתזדקק לכך.

הצוותים השונים והרבים בחברה שלנו תמיד עובדים קשה, כדי לתת לכם עבודה יסודית ומספקת. יש לנו מגוון מוצרי ניקוי שאנחנו משתמשים בהם למצבים שונים, למשטחים שונים ובהתאם לצורך שלכם, מה שחוסך זמן ואנרגיה ללקוחות שלנו. כמו כן, הציוד שאנו משתמשים בו הוא מהחדישים ביותר בתחום, דבר שיבטיח נקיון  מירבי ללא רבב.

החברה שלנו מציעה מגוון שירותים באשדוד, לרבות:

  • נקיון דירה.
  • נקיון וילה כולל המרפסת/ החצר.
  • נקיון המשרד ועוד.

​​החברה מספקת מגוון שירותים ללקוחות פרטיים ומסחריים כאחד. החברה ידועה בסטנדרטים הגבוהים שלה בשירות לקוחות. אנחנו נגיע אליכם הביתה או למשרד, כדי לנקות את הנכס שלכם, לא משנה כמה גדולה או קטנה הבקשה.

חברת ניקיון באשדוד

חברת פוליש וניקיון באשדוד

מלבד שירותי ניקיון שאנו מציעים, חברתנו ממליצה גם על פוליש לרצפה שירענן את המראה של דירתכם החדשה או יכניס טאץ' מרענן ויפיפה לדירתכם השכורה.

חברתנו מתמחה בין היתר בעבודות פוליש מכל הסוגים- פוליש קריסטל, פוליש וקס וליטוש הרצפה. העבודה נעשית באמצעות מכונה מיוחדת שנותנת לרצפה טיפול עמוק ולפעמים הפעולה חוזרת על עצמה, עד לקבלת תוצאה מושלמת ואחידה בכל הבית. טיפול פוליש לרצפת הבית שלכם הוא דבר שיעניק מראה חדש לרצפת הבית ויתן תחושה כללית של חידוש וניקיון. עבודות הפוליש שלנו מתאימות גם לרצפה ישנה, מה שיעניק לה טוויסט מושך ורענן למראה יוקרתי מאוד.

המחירים משתנים בין סוג הפוליש שתרצו, סוג הרצפה שעליה אנחנו עובדים וכמובן גודל הדירה.

כמה עולה חברת ניקיון באשדוד?

כמה עולה חברת ניקיון באשדוד? זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם כשהם מחפשים שירות ניקיון. רבים, כמו גודל הנכס שלכם, סוג הנכס וכמובן סוג הנקיון שאתם דורשים- נקיון דירה שוטף, נקיון מסובך יותר של דירה לאחר שיפוץ או נקיון דירה לאחר שריפה.

סוגי נקיון שונים, סוג הנכס שאנו נותנים לגביו שירות והגודל שלו משפיעים על שעות העבודה, על מספר אנשי הצוות שאנו שולחים וכמובן על הציוד ועל התכשירים השונים בהם אנחנו עושים שימוש. כל אלה משפיעים על המחירים ויכולים לשנות אותו.

ניקיון דירה באשדוד

מה היתרונות של חברת ניקיון באשדוד?

חברת MY CLEAN עובדת בכל עיר בארץ ונותנת שירות אמין ומקצועי לכל אחד ואחד מלקוחותינו. שירות הנקיון עד הבית כבר לא שמור רק לערים המרכזיות, אלא מגיע לכל מקום, גם לעיר אשדוד. חברת MY CLEAN מתמחה בתחומי נקיון רבים ומורכבים והיחודיות שלה היא הצוותים השונים. כל צוות שלנו מתעסק בתחום נקיון שונה, כך שאתם מקבלים צוות מנקים עם נסיון, עם ותק רב ועם פתרונות מעשיים בשטח לכל בעיה ולכל דבר לא צפוי שעלול לצוץ במהלך העבודה.

יתרון נוסף שאנחנו מעניקים ללקוחות רבים הוא בדיקה נוספת לדירה. אנחנו מאמינים במתן שירות ב-100% ורוצים לדעת שקיבלתם את השירות הטוב ביותר ושאתם מרוצים. נציג נוסף מטעם חברת MY CLEAN יגיע לבדיקת הדירה שלכם, כדי לראות שהצוות שלנו סיפק את העבודה לפי הסטנדרטים המקובלים אצלנו. במידה והיא ימצא פגם או חוסר כלשהו, הצוות ישלים את העבודה ללא עלות, כדי לספק שירות מקסימלי על הצד הטוב ביותר.

מחפשים חברת נקיון באשדוד? חברת MY CLEAN היא הפתרון המושלם עבור הדירה או המשרד שלכם, לחיים נקיים, נוחים ובריאים.

האיזנו לתוכן

4.9/5 - (10 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים
Facebook
WhatsApp
Twitter
עוד רגע והבית שלך מבריק
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם
עוד בנושא
שמרו על קשר
תוכן העניינים

עוד רגע והבית שלך מבריק

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.